2014/10/14

Inspiracje tygodnia - dzieciowe gadżety :-)

Taki banał - uwielbiam dzieci i piękne gadżety :-). Co może wyjść z takiego połączenia ;-)? Cudne, śliczne, słodkie akcesoria dla naszych milusińskich! Szukając inspiracji znów przewertowałam zasoby internetu i wynalazłam urocze kuchenno - łazienkowe perełki. Miłego oglądania!

stylowi.pl

www.no-to-pieknie.pl

www.e-lazienki.pl

wew.tootiny.com.pl

www.e-lazienki.pl

www.no-to-pieknie.pl

kuchnieportal.pl

www.budnet.pl

www.zabawkowicz.pl


Ja w ciemno w pierwszej kolejności biorę patelnię do placuszków :-). A co Wam podoba się najbardziej? 

15 komentarzy:

  1. fajne takie gadżety, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przydałaby się ta żaba na zabawki kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz żaby widziałam też biedronkę :-).

      Usuń
  3. Kurcze, wszędzie dynie, a ja się do nich jakoś przełamać nie mogę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gibonikowy tata też się przełamać nie może :-), widać nie każdemu smakuje ;-).

      Usuń
  4. Zdecydowanie żaba do wanny! Jest genialna. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te gadżety - chyba się zainspiruję tym postem tworząc świąteczną pakę prezentową dla chrześniaka ;) Patelnia świetna, podoba mi się jeszcze bardzo ten wieloryb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patelnia jest po prostu świetna ... :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!