2014/10/05

Inspiracje tygodnia - lawendowo mi ... w kuchni :-)

Nieśmiało obwieszczam, iż od dziś rozpoczynam cykl postów, które będą się ukazywały regularnie - raz w tygodniu - na temat pięknych przedmiotów, miejsc i osób, które mnie inspirują na codzień i na które uwielbiam patrzeć, chociażby na zdjęciach. Będzie czasem kuchennie, czasem modowo, czasem dzieciowo, a czasem... sama jeszcze nie wiem jak :-). Swojej inspiracji szukam głównie w internecie, ale jeśli osobiście i namacalnie coś mnie zauroczy, to nie omieszkam zrobić zdjęcia i Wam pokazać :-). Na dzisiejszą tematykę natchnął mnie prezent od mojej przyjaciółki Kasi, która kochana pamiętała, że mam bzika na punkcie lawendy :-). Miłego lawendowego oglądania! Uwielbiam ten zapach!

wielkikufer.blog.spot.com

muratordom.pl

allegro.pl

www.słodkastrona.com

allegro.pl

allegro.pl

czasnawnetrze.pl

www.garneczki.pl

www.projektoskop.pl

www.garneczki.pl

www.pawnet.pl

www.garneczki.pl

polkadotandcherry.blogspot.com

Ps. Aktualnie choruję na zasłonki lub firanki z motywem lawendy :-). Jeśli takowe kupię, natychmiast się Wam pochwalę :-). A może wiecie gdzie można kupić jakieś fajne?

Czy coś Was zainspirowało? Piszcie śmiało.

Prezencik od Kasi ;-)

8 komentarzy:

  1. Ślicznie lawendowo, prowansalskie klimaty, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lawendę , uwielbiam takie tematy , uwielbiam wszystko co piękne ... Na pewno będę zaglądać do tych co tygodniowych postów . :) Paulina z Papisiowa

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lawendę, marzy mi się taka kuchnia w lekko nowoczesnym stylu z nutką prowansji :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!