2014/10/24

Migawki II

Ubiegły tydzień minął nam tak błyskawicznie, że dopiero przepomniałam sobie o zaległych migawkach. Oto i one - miłego przeglądania :-).

A tymczasem w moim ogrodzie ... :-)

Niestety - dopadło nas choróbsko :-(!

Franek czyli 1/2 mojej kociarni :-)


Ulubiony miś Gibonika :-)


Lubimy razem czytać :-)

Mogę je jeść kilogramami :-)

W poszukiwaniu inspiracji do salonu ...

Kulinarne szaleństwo męża :-D

A jak minął Wasz tydzień? Mam nadzieję, że jesteście zdrowi, bo nam choróbsko dało się niestety we znaki ;-(. Chore dziecko - tragedia, ale chore dziecko i mama - tragedia do potęgi. Na szczęście to już za nami :-). Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Dziękujemy :-). Mamy jeszcze jedną modelkę, ale to może następnym razem pokażę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na widok tej pajdy ze smalcem i ogórkiem zrobiłam się głodna!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ostatnio jadłam chleb ze smalcem i ogórkiem... pyszności.Poczytałam trochę Twojego bloga i uważam, że zasługujesz na nominację do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów u mnie http://wczesniakicodalej.wordpress.com/2014/10/25/nominacja-do-liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to już druga nominacja w tym tygodniu.

      Usuń
  4. Kociak jak ten gadający z filmu "Sabrina-nastolernia czarownica" :) a zestaw leków imponujący..każda mama rozpoznaje juz je po zapachu ;) nie wiem tylko co to za niebieskie pudełko z zającem(?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama to taki domowy farmaceuta niestety. Z zającem? Czopki przeciwgorączkowe.

      Usuń
  5. Prześliczny kocur, niesamowite ma oczy!
    Teraz to chyba wszystkich przeziębienia łapią, co rano jadąc w autobusie jestem okaszlana, okichana, osmarkana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie da się uniknąć choróbska. Nam wirusa nieświadomie sprzedała moja mama ...

      Usuń
  6. Dobrze, że już jesteście zdrowi. Świetny komplecik z Puchatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Puchatek to ulubiony bohater Gibonika :-).

      Usuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!