2014/10/26

Nominacja do Liebster Blog Award - razy 2 :-)

No i stało się - zostałam nominowana do Liebster Blog Award najpierw przez mama-idealna (jej blog tutaj), za co jej serdecznie dziękuję :-), a następnie przez wcześniakicodalej (jej blog tu) - za co również oczywiscie dziękuję. Pozwolicie, że odpowiem zbiorczo.



Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania do mnie:
1. Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje w Twoim życiu?
Najlepsze wakacje, to chyba te ze wspomnień z dzieciństwa - spędzone na beztroskiej zabawie u dziadków na wsi :-).
2. W co najbardziej lubiłaś się bawić w dzieciństwie? 
Uwielbiałam wszystkie gry i zabawy, ale chyba najbardziej te z udziałem piłki, więc może w zbijaka :-).
3. Jakim chciałabyś być zwierzęciem? 
Tylko kotem :-).
4.Jaki prezent dałabyś osobie, której nie lubisz?
Nie dałabym takiej osobie prezentu. Nie jestem fałszywa.
5. Jak wygląda Twój typowy dzień?
Mój dzień jest obecnie dopasowany do rytmu dnia Gibonika.
6. Co zmieniłabyś na świecie? 
Nienawidzę agresji i przemocy. Wyeliminowałabym te cechy i zachowania u ludzi.
7. Jaki zawód wybrałabyś dla swojego dziecka? 
Piłkarz :-)
8. Czy lubisz dawać dobre rady? 
Tylko jeśli jestem czegoś na 100 % pewna.
9. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
Z bezsenności :-). Serio, serio.
10. Na jaki kolor nie pomalowałabyś sypialni? 
Na czarno.
11. Co robisz, aby poprawić sobie humor?
Jem dobrą, gorzką czekoladę.

I kolejne pytania do mnie:

1. Skąd czerpiesz inspirację do bloga?
Z codzienności, która wcale nie musi być szara i smutna :-)
2. Co do tej pory zaskoczyło Cię w blogowym świecie?
Hmm, chyba za krótko bloguję, bo NIC.
3. Jakie jest Twoje najwspanialsze wspomnienie z dzieciństwa?
Smak babcinej pomidorówki :-)
4. Czy w wychowaniu własnych dzieci inspirujesz się tym jak Ciebie wychowywali rodzice?
Nie, synka wychowuję tak, jak mi instynkt podpowiada.
5.
Co uważasz za najważniejsze w wychowaniu dzieci?
Miłość, cierpliwość i konsekwencja.
6. W jakim wieku są Twoje dzieci?
14 miesięcy :-)
7. Co było Twoją największą obawą przed założeniem bloga?
Boję się, że mi zabraknie czasu na pisanie.
8.
Co Cię najbardziej zaskoczyło w byciu rodzicem?
Zmiana punktu widzenia na wiele spraw.
9. Jakie jest Twoje hobby?
Literatura
10. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Wiele. Może być np Paulo Coelho Alchemik.
11. Jaki jest Twój ulubiony film?
Siedem dusz. Polecam! 

Nominuję następujące blogi:

1. fashionliloo.blogspot.com
2. inni-razem.blogspot.com
3. tosiowamama.blogspot.com
4. gisikowo.blogspot.de
5. zadrzwiami.blogspot.com
6. luzikguzik.blogspot.com
7. olakasieska.blogspot.com
8. kura-domowa-na-obcasach.blogspot.co.uk
9. gotkabloguje.blogspot.com
10. szydelkowa-planeta.blogspot.com
11. swiatmisiowejczapki.blogspot.com


Moje pytania do nominowanych osób:
1.  Jakie jest Twoje ulubione śniadanie?
2.  Jaką czekoladę lubisz najbardziej, jeśli lubisz oczywiście?
3. Zamykasz oczy i wtedy widzisz ....
4. Co sądzisz o makijażu?
5. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
6. Twoje wymarzone wakacje?
7. Twoja definicja szczęścia?
8. Co byś radziła komuś, kto myśli o założeniu bloga?
9. Ulubiony zapach perfum?
10. Słowa, które wyprowadzają Cię z równowagi?
11. Od jak dawna blogujesz i dlaczego?

Pozdrawiam!


13 komentarzy:

  1. Witaj Kochana Gibonikowa mamo!
    Serdecznie dziękuję, a to dopiero miła niespodzianka. Rozumiem, że mam odp. na powyższe pyt. Nie wiem, czy to tu w tym komentarzu, ale ok :)
    1. Jakie jest Twoje ulubione śniadanie?
    11. Od jak dawna blogujesz i dlaczego?
    Jajko sadzone na boczku w chrupiącej bułce + kawa
    2. Jaką czekoladę lubisz najbardziej, jeśli lubisz oczywiście?
    Gorzką
    3. Zamykasz oczy i wtedy widzisz ....
    Lazurowe niebo
    4. Co sądzisz o makijażu?
    Przyjazny kobiecie.
    5. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
    Artystką malarką
    6. Twoje wymarzone wakacje?
    Hiszpania - Katalonia
    7. Twoja definicja szczęścia?
    Przewidywalność bezpieczeństwo
    8. Co byś radziła komuś, kto myśli o założeniu bloga?
    Pisz o tym co lubisz
    9. Ulubiony zapach perfum?
    Hugo Boss Nuit
    10. Słowa, które wyprowadzają Cię z równowagi?
    Wszelkie wulgaryzmy
    11. Od jak dawna blogujesz i dlaczego?
    Pół roku, dla przyjemności :)



    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :). Postaram się za jakiś czas odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie prowadze bloga ale kilka śledzę. A co to za nominacje?Czy moze mi ktoś objasnic zasady? Że sobie pytania zadajemy i odpowiadamy na nie to rozumiem ale co dalej z tym fantem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podajemy dalej, żeby promować młode blogi, które na to zasługują. Tak przynajmniej ja to rozumiem :-).

      Usuń
  4. dziekujemy za nominacje :) wkrotce odpowiemy na pytania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dziękuję i już odpowiadam :)

    1. Jakie jest Twoje ulubione śniadanie?
    To zrobione przez mojego męża i podane prosto do łóżka ;)
    2. Jaką czekoladę lubisz najbardziej, jeśli lubisz oczywiście?
    Czekolada? Mniam! Każda o każdej porze! :)))
    3. Zamykasz oczy i wtedy widzisz ....
    Słonko, zielona trawka i piknik z mężem, a w pobliżu bawiące się nasze dzieci :)
    4. Co sądzisz o makijażu?
    Przyjaciel każdej kobiety, nie przesadzając oczywiście. Lubię namalowaną kreskę na oku i zalotnie wytuszowane rzęsy :)
    5. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
    Mieć swoją stadninę koni, co zostało mi do dziś :)
    6. Twoje wymarzone wakacje?
    Dzieci u dziadków, a ja z mężem w Paryżu z lampką wina, oglądający zachód słońca... <3
    7. Twoja definicja szczęścia?
    Kochać i być kochaną :)
    8. Co byś radziła komuś, kto myśli o założeniu bloga?
    Kto nie spróbuje, nie dowie się czy to dobry pomysł :)
    9. Ulubiony zapach perfum?
    Zależy od humoru i nastroju ;)
    10. Słowa, które wyprowadzają Cię z równowagi?
    "Źle to robisz ze swoim dzieckiem, wychowałam kilkoro i wiem co trzeba" ;P
    11. Od jak dawna blogujesz i dlaczego?
    Zaczęłam stosunkowo niedawno. Siedziałam w domu, opiekowałam się dzieckiem. Chciałam zrobić coś dla siebie i innych :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!