2014/11/09

Inspiracje - piękne pazurki :-)

www.trendciasbelleza.com
www.allure.com
healthmix.net

wizaz.pl
www.wewoman.com
wizaz.pl
nailcocoon.com
kosme-tiki.blogspot.com
wizaz.pl
jezebel.com
www.lovethispic.com
Uwielbiam piękne, zadbane, cudnie ozdobione damskie pazurki. Niestety w mojej pracy preferowany jest delikatny, subtelny manicure i taki też na codzień preferuję. Pozostaje mi jedynie oglądanie tych wspaniałości na zdjęciach i czekanie na jakieś większe wyjście, a wtedy mogę zaszaleć :-). Bardzo podoba mi się ten manicure z czarnym matowym lakierem i ten z pazurkami przypominającymi nadpalone gazety :-).

wizaz.pl
A jakie są Wasze typy? Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Mi się wszystkie kropeczkowe podobają, ale sama zazwyczaj mam jakis nudziakowy lakier na paznokciach, bo w takich się czuję najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie podane przez Ciebie podobają mi się, najbardziej szare. Są to jak przypuszczam hybrydy, ja miałam w wakacje robione, ale teraz muszę swoje naturalne doprowadzić do "porządku", czyli odżywki, Jednak płytka niszczy się, jednak od czasu do czasu można :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też urzekł ten czarny matowy z końcówką błyszczącą. Nawet kiedyś taki robiłam, ale w czerwieni :) Też uwielbiam podziwiać pazurki :) U mnie na blogu pisałam kiedyś o fajnym lakierze z essence - taki top coat, który daje właśnie matowe wykończenie i można każdy dowolny lakier zamienić w matowy dzięki temu lakierowi nawierzchniowemu. Świetna sprawa i nie był drogi, chyba coś ok. 6 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zakochana w Ombre , uwielbiam każdego rodzaju ombre , choć te z matowym też mi się podobają :) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko mi podobają się matowe carne paznokcie z błyszczącym wykończeniem! Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim urodziłam od zaaaaawsze nosiłam długie, pomalowane paznokcie, swoje naturalne i wiele razy pytano mnie, gdzie je robiłam ;) Dziś moje ulubione, to krótkie, zadbane, pomalowane na neutralny kolor, po gdy w nadmiarze obowiązków młodej mamy lakier odpryśnie, aż tak nie rzuca się to w oczy-nigdy nie wiem, kiedy znowu je pomaluję :) ;p czasem mam ochotę je znowu zapuścić, a potem patrzę na mojego małego Dzika i póki co czekam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam ładnych pazurków ... ehh, może na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękne inspiracje. Zwłaszcza te nadpalone gazety wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są! Ja też jestem za czarnymi matowymi, choć granatowo-białe też są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - granatowo białe też są super.

      Usuń
  10. mogę się nie malować,do fryzjera nie pójść ale paznokcie to u mnie świętość hhh od zawsze mam długie,,wypiłowane równiutko,i jak tylko mam czas to maluję, z tych zdjęć to często robię te gazetowe,ale bez efektu podpalenia,lubię różnego rodzaju frenche, itd długo bym tak mogła,,, :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwone z czarnym paskiem są cudne. eleganckie. Mogę pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię raczej jednokolorowe, więc podoba mi się zdj. 2, 3 i ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek jest naprawdę ciekawy, mi się na pewno przyda do zdobień świątecznych, ale niestety smuży, więc cięzko jest nim operować ;-). Co do kremu, u mnie się w ogóle nie sprawdził ;-)

    Jeśli chodzi o paznokcie, to czekam, aż moje mi w koncu odrosną żebym mogła sobie pomalować je w normalny sposób ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się ostatnio strasznie podobają te matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam "wymyślne" paznokcie i bardzo podobają mi się propozycje, ale niestety często pozostaje przy bzebrawnej odżywce. .. niestety moje paznokcie są strasznie łamliwe i kruche :/ rzadko się zdarza,ze chwile mam dłuższe ;/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!