2014/11/22

Listopadowa kosmetyczka

W mijającym powolutku listopadzie nie dane mi było zbytnio zaszaleć z kosmetykami, gdyż mój powrót do pracy wymusił ubraniowe zakupy - po prostu 80% moich ciuchów z okresu z przed ciąży spada ze mnie i trzeba było kupić cokolwiek w aktualnym rozmiarze. Posiadanie dziecka, które jest HNB ma swoje dobre strony - szybko się gubi wszelkie nadprogramowe kilogramy :-).
Mimo wszystko kilka kosmetyków udało się zakupić, no i skorzystałam też z promocji 1+1 w Rossmannie. Pierwszy raz kupiłam lakiery do paznokci marki Wibo - jeden matowy, drugi dający efekt tzw. piasku pustyni.


Skusiłam się również na taki potrójny puder - Sculpting Powder marki Lovely.


A także na ten przepięknie wyglądający róż z rozświetlaczem również marki Lovely.


Nabyłam również swój ulubiony i sprawdzony róż marki Bourjois - nr 95 Rose de Jaspe.


W Rossmannie kupiłam także jedną z moich ulubionych wód perfumowanych Bruno Banani - Woman.


Postanowiłam też wypróbować taki skoncentrowany krem do rąk lubianej przeze mnie marki Kamill.


Błyszczyków nigdy dość, więc do mojej kosmetyczki powędrował w listopadzie słynny Glam Shine marki Loreal oraz ...


... Effet 3D marki Bourjois :-).


Teściowa na próbę zakupiła nam takie oto maski marki Estetica: Diamentowa maska - intensywny lifting i regeneracja oraz ...


... Złota maska 24K - intensywne odmłodzenie i wygładzenie.


Korzystając z promocji w SuperPharm kupiłam na próbę tusz Volume Milion Lashes marki Loreal - kolor czarny.


Maseczki w saszetkach marki Ziaja z glinkami bardzo lubię i stosuję regularnie. Poświęcę im osobnego posta.


Będąc w Rossmannie postanowiłam wrzucić do koszyka również Ampułkę z zestawem minerałów i koncentratem aloesowym marki Rival de Loop.


W drogerii Hebe pani ekspedientka namówiła mnie na spróbowanie Głębokiego peelingu wygładzającego marki AA w saszetce. 


Nie od dzisiaj wiadomo, że mam bzika na punkcie wszelkich balsamów, sztyftów i błyszczyków do ust. Nigdy nie mam ich za wiele :-). I dlatego do mojej kolekcji trafił Sliders Lip Balm - Cherry. To balsam pielęgnujący do ust o prześlicznym zapachu wiśni. Umieszczony został w pięknym, zgrabnym pudełeczku.


Perfumowany krem do ciała Sugar Baby marki Perfecta był gratisem do magazynu Avanti.

Krem rumiankowy nieperfumowany marki Ziaja kupiłam przy okazji jakiś drobnych zakupów w aptece. 


A i znalazła się też w moim posiadaniu śliczna i duża kosmetyczka marki Primark.


Ponieważ właśnie skończyła mi się moja ulubiona baza pod podkład z Sephora, a dostałam informację o możliwości 20% rabatu, to pobiegłam szybko po pracy do drogerii Sephora. Już trzymałam w ręku swoją ulubioną i sprawdzoną bazę, kiedy Pani z obsługi namówiła mnie do spróbowania nowości - Korektora tuszującego pory i płytkie zmarszczki również marki Sephora. Cena tego cuda to 59 zł za 25 ml. Korektor - baza podobno jest świetny. Sprawdzę go szybciutko osobiście i dam Wam znać. Jako gratis dostałam próbkę fluidu liftingującego PROVOKE marki Dr Irena Eris.


No i po raz pierwszy coś wygrałam! Moja radość była ogromna, gdy La-wendowo  wylosowała mnie w swoim rozdaniu! W ten sposób trafiły do mnie takie kosmetyki: 
  • Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar marki Farmona
  • Żel pielęgnacyjny do piersi marki Oillan
  • Krem ujędrniający brzuch, uda, pośladki marki Tołpa
  • oraz wiele różnych próbek.
Serdecznie Was zapraszam na blog  La-wendowo, bo warto. Autorka - Małgosia to młoda mama, która pisze bardzo ciekawe i interesujące posty.


A na koniec przypominam Wam o moim rozdaniu z Mama kreatywna - tutaj!


Z mojej strony do wygrania zestaw następujących kosmetyków:
  • Lakier do paznokci marki Wibo - Trend Extreme Nails - nr5
  • Lakier do paznokci marki Wibo - Chic matte - nr 5
  • Pomadka do ust z formułą długotrwałą Color Wear marki Lovely - nr 3
  • Mineralny róż do policzków Color mix marki Lovely- nr 3
  • oraz musująca kula do kąpieli marki Skin Love o zapachu mango z brzoskwinią.
Wszystkie kosmetyki są nowe. Myślę, że warto powalczyć :-).

A co z mojej listopadowej kosmetyczki zainteresowało Was najbardziej? Jaką recenzję chciałybyście najszybciej przeczytać?
Pozdrawiam serdecznie!






51 komentarzy:

  1. Mam ten tusz do rzęs dla mnie jest super i uwielbiam róż z bourjoirs tylko inny odcień. Natomiast ciekawa jestem tego blyszczyku z Loreal jaki jest po czasie na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk jak wszystkie błyszczyki szybko się "zjada", ale na ustach wygląda obłędnie :-).

      Usuń
  2. Zawsze chciałam dostać w swoje ręce ten krem z perfecty, ale ze mną to jest tak, że chcę każdy balsam/krem a później mam ich tyle, że aż ciężko wszystkie zużyć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z balsamami nie szaleję. Za to mam dużo oliwek :-).

      Usuń
  3. O, zainspirowałaś mnie swoimi zakupami! Czas pomyśleć o sobie i swojej kosmetyczce, bo wiatr w niej hula, niestety... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki Ziaji uwielbiam, a róże Bourjois ubóstwiam! :) też skorzystałam z tej promocji, ale nie szalałam jak zwykle, bo nauczyłam się nie kupować na zapas :p A ja po porodzie mam taką samą sytuację z rozmiarem, nie jest to na pewno problem :) Szczęśliwie garderobę wymieniam sukcesywnie, także gdy wrócę do pracy, będę wyglądać jak człowiek, a nie worek po ziemniakach :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Ja wyglądam jak pół siebie z okresu zanim zaszłam w ciążę, więc wszystko ze mnie spada.

      Usuń
  5. wow:) Ale się obkupiłaś :) Jestem ciekawa tych lakierów wibo chic matt, patrzyłam na nie, ale w końcu nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny efekt, ale max po 3 dniach odpryskują.

      Usuń
  6. ja również skorzystałam z promocji 1+1:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skorzystałam z promocji 1+1 i wydałam wór pieniędzy na tusze do rzęs! A co!
    A maseczki do twarzy uwielbiam,szczególnie te żelowe do przyłożenia albo na płacie flizelinowym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie takie znowu małe te zakupy listopadowe :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pusto było w kosmetyczce, trzeba było nadgonić :-).

      Usuń
  9. Jestem ciekawa tego kremu ziaja nieperfumowanego. Miałam swego czasu problemy z uczuleniem prawdopodobnie na pewien krem o dziwo z Vichy i kupiłam właśnie oliwkowy i nagietkowy ziaja. Byłam zadowolona ale oba trochę za tłuste :) Napisz jaki ten jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest taki "neutralny". Nie widzę zbytnich korzyści, ale krzywdy też nie robi.

      Usuń
  10. Te potrójny puder również mam. Błyszczyki Bourjois uwielbiam i kupuję zawsze nr 03 - najbardziej ten odcień pasuje do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zwrócić uwagę na ten odcień :-).

      Usuń
  11. Kilka kosmetyków, powiadasz? ;) Pokaż proszę te lakiery z wibo, zwłaszcza piaskowy, bo fajne kolory i może bym się też skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maseczki ziaja :) używam non stop :) duże zakupy ! Ja tyle kupuje na 3 msc :D hi hi
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spore zakupy, ja też ostatnio kupiłam krem do rąk z firmy Kamill, ale inny .

    OdpowiedzUsuń
  14. napisz coś więcej o Sliders Lip Balm - Cherry
    alexanderkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam kiedyś tych perfum z Bruno Banani. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ich zapach i czasem do nich wracam.

      Usuń
  16. W mojej kosmetyczce większość lakierów to właśnie lakiery marki Wibo. Bo dobre, tanie i dostępne w wielu kolorach. Ampułki z Rival jakoś na mnie nie działają, za to peeling z AA jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię próbować maseczek i peelingów w saszetkach.

      Usuń
  17. Ja bym chciała zobaczyć , i przeczytać jak sprawiły się lakiery . Jeszcze nie używałam lakierów z tej firmy . :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się Sliders Lip Balm - Cherry

    OdpowiedzUsuń
  19. Było już zdecydowanie za późno na zakupy z efektem wow, kiedy dotarłam do Rossmanna. Gdyby nie to na pewno skusiłabym się na róż z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszego dnia promocji w Rossmannie i też już wszystkiego nie było.

      Usuń
  20. Niech żyje promocja w Rossmannie 1+1! Też skorzystałam! Bardzo jestem ciekawa tego korektora tuszującego z Sephory. Koniecznie napisz jak się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor na razie mnie zawodzi. Ale dam mu jeszcze czas.

      Usuń
  21. Kiedyś znalazłam u mojej mamy w szafie róż z Bourjois. Nie mam pojęcia ile lat tam przeleżał, ale pewnie kilkanaście napewno i powiem szczerze, że to najlepszy róż jaki kiedykolwiek miałam na policzkach. Jestem ciekawa, czy aktualne róże tego producenta mają równie wysoką jakość, co ten maminy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to to samo co kiedyś. Ale dla mnie to róż nr 1.

      Usuń
  22. To ja poproszę opinię o lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej ale zakupy ! Chociaż ja od Rossmana rzadko wychodzę bez strat na koncie. Najbardziej lubię emalie do paznokci Sally Hansen -niestety drogie, poza tym używam głównie Bourjois, Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadły mi w oko maski zakupione przez Twoja teściową. Ciekawa jestem jak działają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor lakierów do paznokci uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, ale mnóstwo kosmetyków:) Ja z racji ciąży ograniczam wszelkie kosmetyki do niezbędnego minimum. Potem zaszaleję:)
    Jestem bardzo ciekawa recenzji maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne nowości, kosmetyczka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zakupy, a ten rozświetlacz ciekawie się prezentuje.
    Ja nie byłam na łowach w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie pachnie Perfumowany krem do ciała Sugar Baby marki Perfecta miałam i polecam.
    Zapraszam
    http://claudiastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!