2014/12/21

Choinkowe inspiracje

Choinkowy show się zaczął! Ciekawa jestem na jakie drzewko "stawiacie" w tym roku? Tradycyjnie czy nowocześnie? My z Gibonikiem ubraliśmy naszą tradycyjną, zieloną i kującą choineczkę dzisiaj popołudniu. Dla młodego to było pierwsze świadome spotkanie z tym obyczajem. Najlepszą zabawę miał zdejmując powieszone przeze mnie bombki na choince :-p. Takie to było zabawne, gdy mama po raz setny wieszała tą samą bombkę :-). Mały łobuziak :-).
A przy okazji troszkę inspiracji na nowoczesne choinki. Ja się jeszcze na taką nie odważyłam, ale kiedyś - kto wie :-).

ww.w.cekin.pl
ww.w.cekin.pl
www.goldenline.pl
www.penny.pl
www.penny.pl
www.penny.pl
www.domosfera.pl
inspiracjeonline.pl
www.sexymamy.pl
zielonyogródek.pl

Ta z gwiazd betlejemskich podoba mi się najbardziej. A Wam? U mnie tymczasem miga zieleninka z czerwonymi bombkami i złotymi ozdobami. Można by rzec, że jestem tradycjonalistką w tym temacie :-). 

www.tapeciarnia.pl
Pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to wszystkie wyglądaja wyjątkowo! Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda - wyglądają wyjątkowo :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie póki co choinka tradycyjna - choć sztuczna ;) Choć nie powiem, że te nowoczesne propozycję mi się nie podobają, ale nie umiałabym odebrać sobie i dziecku frajdy ubierania choinki w bombki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas choinka jest skromna kilka bombek kilka światełek i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z gwiazd betlejemskich jest wspaniała, chociaż pewnie bym ją ususzyła :( ta pierwsza wygląda bardzo zachęcająco. Jak już nasze drzewko przestanie się mieścić w drzwiach, to może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w tym roku mam dwie, tradycyjną i drewnianą:))

    OdpowiedzUsuń
  7. takie nowoczesne choinki to tylko jako dodatek, ja jetsem tradycjonalistka i wolę kiczowate kolorowe tradycyjne polskie chiinki, żywe!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te inspiracje! U nas jednak tradycyjnie: zielono, kłująco i już mam w głowie te stosy warlających się igieł... Choinkę ubieramy w środę rano - mam nadzieję, że chłopcy włączą się z radością. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Preferuję tradycyjną choinkę ale te też ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tą z drewnianych "plastrów" i tę narysowaną kredą chętnie zobaczyłabym w naszym przyszłym domku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle twórcze inspiracje!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza, trzecia i piąta moim zdaniem najładniejsze ;) Piękne są te choinki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój 31-letni mężczyzna (który nie jest chrześcijaninem) jutro będzie ubierał swoją pierwszą choinkę w życiu :D Ciekawe czy spodoba mu się to tak bardzo, jak Twojemu małemu mężczyźnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są ładne i ciekawe, ja jednak preferuje tradycyjne i pachnące!
    Pozdrawiam i życzę Cudownych, kolorowych Świąt Bożego Narodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam wolę tradycyjną :) Te do mnie jakoś nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A u nas będzie taka tradycyjna, z lasu...
    pozdrawiam świątecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie są te inspiracje , ale sama raczej wolę tradycyjną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!