2014/12/28

Pin Me Down!

Chyba o tym jeszcze na blogu nie pisałam, ale mam ogromną słabość do biżuterii :-). Oczywiście uwielbiam tą ze szlachetnych kruszców, ale ponieważ nie często mogę sobie na nią pozwolić w imię wydatków na Gibonika, to na codzień zadowalam się sztuczną :-).
Ostatnio mam "fazę" na różne broszki i przypinki i wygrzebałam na Allegro takie cudeńka:


Gratis do przypinek dostałam takie cudne kolczyki: 


Kolczyki tak mi się spodobały, że poprosiłam o jeszcze :-):




A tą przypinkę przypnę sobie 2 stycznia czyli pierwszego dnia pracy z moim nowym zespołem :-)!


Takie cuda możecie obejrzeć i ewentualnie zamówić na www.pinmedown.na.allegro.pl czyli tutaj.
Biżuteria jest niedroga, a do tego ekspresowa wysyłka i przy większej ilości dostajemy jakiś gratis!
Kochane, obserwujcie uważnie mojego bloga, bo już niedługo coś z biżuterii ze zdjęć będzie do wygrania :-). A Wy lubicie sztuczną biżuterię?
Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Pani Gadżet :D

    Przypominam o świątecznym konkursie na szczesciara19.blogspot.com ! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko noszę biżuterię. Na co dzień tylko 2 pierścionki i obrączkę. I nic więcej :( Ale muszę to zmienić .... Lubię kolczyki, błyskotki...
    A te kolczyki z zimowymi motywami śliczne!
    I genialna broszka na pierwszy dzień w pracy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że broszka da im do myślenia :-).

      Usuń
  3. Kolczyki na prawdę świetne :) i te przypinki też mi się podobają. Szczególnie ta z motywem "słowiańskim"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ogromną słabość do kolczyków, ale przy Poli, nie mogę nosić nawet wkrętek. A kiedyś czułam się bez nich naga...jak to człowiek do wszystkiego może się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię błyskotki, a przede wszystkim kolczyki,obłęd ! hhh

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej :( ostatnio pozbyłam się całęgo worki kilkunastu przypinek.......


    www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne :). Kocham takie cacuszka ;). Teraz kolczyki nosze na specjalne okazje, bo biedne sa moje uszy gdy Filip dopada sie do kolczykow.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Ostatnia najlepsza! Zgadzam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne te kolczyki, do torebki przypiełabym te przypinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też często wybieram sztuczną biżuterię. Kolczyki faktycznie prezentują się świetnie. Ceny też są bardzo przystępne.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię taką biżuterię, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ostatnia powinna mieć każda kobieta!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam biżuterię, kolczyki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki są moim życiem, ale tak szybko jak je kupuje to je gubię, haha xdd

    Dziękuję :)). Myślałam, ze wytrzymam z nimi dłużej, ale mam już hybrydzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja noszę zawszę to samo :P Złoty naszyjnik od dziadka i kolczyki. Teraz niestety musiałam kolczyki zdjąć ponieważ córka urwała mi ucho :P :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię skromną biżuterię, coś nie rzucającego się w oczy, ale delikatnie błyszczącego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne te przypinki, kolczyki też całkiem ładnie się prezentują, zwłaszcza te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!