2015/03/18

Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy do skóry dojrzałej i wymagającej Orchidea - Alterra

Jeśli chodzi o pielęgnację skóry pod oczami, to do tej pory nie znalazłam swoich kosmetycznych faworytów. Wypróbowuję co i raz przeróżne specyfiki, przeważne takie które mi przypadkowo wpadają w ręce i ciągle szukam. Ostatnio zakupiłam przeciwzmarszczkowy krem pod oczy do skóry dojrzałej i wymagającej Orchidea marki Alterra - 15 ml. Dostałam go w Rossmannie za ok 13 zł.
Opis producenta :
Krem pod oczy Alterra został zaprojektowany specjalnie dla okolicy oczu skóry dojrzałej i wymagającej. Bogato i intensywnie nawilża przez połączenie oleju arganowego, oleju sojowego, masła shea, skóra jest zregenerowana. Cenny ekstrakt z orchidei w połączeniu z orzechami makadamia i olejem migdałowym nawilża. Wyciąg z liści drzewa Ginkgo, Q10 i naturalna witamina E chroni przed wolnymi rodnikami i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Gliceryna nawilża.
Skóra jest rozjaśniona, nawilżona, wygładza zmarszczki i strukturę skóry. Przy regularnym stosowaniu skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna. Naturalna witalność dla skóry. Delikatny, kwiatowy zapach przeniesie do rozkoszy zmysłów.
 

Moja opinia:
Krem znajduje się w wąskiej, praktycznej tubce. Jego konsystencja jest dosyć gęsta, ale pomimo to dobrze się rozsmarowuje, szybko się wchłania i nie pozostawia klejącej warstwy. Nadaje się świetnie pod makijaż. Ja używam go zarówno rano, jak i wieczorem. Po oczyszczeniu twarzy, należy delikatnie go wklepać w okolicę oczu.  Pachnie przyjemnie, choć dosyć intensywnie. Dobrze nawilża skórę wokół oczu, nie podrażnia jej, nie szczypie nawet po dostaniu się do oczu.
Kremik ma przyzwoity -  naturalny skład i koenzymem Q10. Do tego cena jest przystępna, a kosmetyk bardzo wydajny.   
Co do działania przeciwzmarszczkowego, to jakichś spektakularnych efektów nie zauważyłam. Więc czy kupię jeszcze ten krem? Być może, ale nie jako jedyny krem pielęgnacyjny, ale zmienny dla jakiegoś innego - "mocniejszego".
Za to serdecznie go polecam młodym osobom nie mającym jeszcze zmarszczek jako profilaktykę przed nimi. Taki skład na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc.
Ja już nie pierwszy raz (z pośpiechu głównie :-)) kupuję kosmetyk dla cery dojrzałej i na prawdę nic mi się nie stało ;-). Tak więc podsumowując - polecam z niewielkim "ale" :-).

Zgodnie z obietnicą ogłaszam też dziś wyniki Gibonikowego rozdania :-). Otóż ogłaszam, że książeczki trafiają do : PIA GIZELA :-). Gratuluję i za chwilę wyślę do zwyciężczyni maila z taką informacją.
Pozdrawiam serdecznie.

12 komentarzy:

  1. Miałam z róży, był paskudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu jeszcze nie próbowałam. Poszukam w swojej drogerii. Dla mnie krem pod oczy to podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest taki lekki, ale może niektórym wystarczy :-).

      Usuń
  3. Wygląda ładnie, ale ja niestety potrzebuję czegoś silniejszego.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa! Cudownie! Dziękuję! Ale mail to ja nie dostałam :( Jeszcze raz dziękuje :)

    A tego kremu też używam ;) Profilaktycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Zwyciężczyni :)
    Ja to nie mam szczęście w konkursach ;).
    Co do kremu pod oczy - sama akurat nie stosuję, ale czuję, że powinnam i szukam jakiegoś, ktory mi podpasuje. Dzięki za recenzję:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo kolejne rozdanie u mnie - zachęcam :-).

      Usuń
  6. Aktualnie uzywam innego kremu, ale ciagle jestem na etapie poszukiwania.Wazne jest przy kremowaniu skóry wokół oczu, żeby ten krem wklepywać opuszkami a nie wcierać, powodując rozciąganie delikatnej skóry. Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie szukam jakiegos prezenciku dla mamy. Moze byc calkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś, ale już nawet nie pamiętam jak się sprawdził, chyba był jakiś przeciętny.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!