2015/04/12

Czekoladowe love

Dziś będzie pysznie, chociaż nie o jedzeniu :-). Kolejna porcja recenzji o woskach Yankee Candle :-).
Jako pierwszy opiszę osławiony Chocolate Layer Cake :-).
Jest to ciemnobrązowy wosk z naklejką ukazującą pyszny zapewne tort czekoladowy. Na sucho wosk pachnie właśnie czekoladą :-).
Opis producenta: 
Warstwy bogatego, ciągnącego się ciasta czekoladowego, wypełnionego kakao i pokrytego jasnym lukrem. Jest po prostu nie do przebicia!
Linia zapachowa: przyprawy i potrawy


Po rozpaleniu: Super zapach, czekoladowy, gęsty, idealne ciasto czekoladowe. Mój mąż stwierdził, że tak pachnie prawdziwy budyń czekoladowy! Moim zdaniem można głównie wyczuć gęstą masę ciasta czekoladowego. Dla niektórych zapach ten może być trochę za ciężki, ale dla miłośników zapachów intensywnych będzie w sam raz.
Kolor ciemnej czekolady tylko pogłębia doznania zapachowo-smakowe. Tylko nie ugryźcie wosku :-).
Zapach utrzymuje się w domu bardzo długo, nawet następnego dnia dalej czuć aromat.
Gorąco polecam Wam zakup tego zapachu! Jeśli lubicie czekoladę i jej aromat, będziecie w siódmym niebie.

Kolejnym testowanym przeze mnie woskiem od Yankee Candle jest Chocolate Truffle. To zapach niedostępny w Polsce, ale oczywiście nie ma takiego zapachu, którego zdobyć nie można.

Wosk jest brązowy, na obrazku widać przepyszne zapewne truffle, a na sucho pachnie delikatnie czekoladą.  
Po odpaleniu: ja wyczułam cukierki czekoladowe, a mój mąż jakieś ciasto. Żadne z nas nie zgadło by po samym zapachu, że chodzi o truffle. Zapach odzwierciedla czekoladki z masy czekoladopodobnej i trochę ... plastiku. Czuć w nim coś chemicznego. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, ten zapach mnie nie powalił. Aromat jest średnio intensywny, ale dość szybko się ulatnia. Nie jest zły, ale mnie nie zauroczył. Zdecydownaie wolę "torcik"!
 A wy lubicie zapach czekolady?

Subiektywny ranking wosków Yankee Candle: 
1. Chocolate Layer Cake
2.  Happy Christmas
3. Camomile Tea
4. Honey Glow
5. Clean Cotton
6. Loves me, loves me not
7. Pink Dragon Fruit
8. Oud Oasis
9. Christmas Eve
10. Snow in Love
11. Merry Marshmallow
12. Chocolate Truffle
13. Baby Powder
14. Icicles
15. Red Velvet
16. Christmas Memories
17. Sugared Apple
18. Christmas Garland

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko, co pachnie czekoladą;d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam żadnych czekoladowych nut od YC i nie mam pojęcia dlaczego! Muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze przechodziłam obok patrząc na nie ale nigdy nie kupiłam choć baardzo chciałam. Po słowach "kolor ciemnej czekolady tylko pogłębia doznania zapachowo-smakowe" już nie przejdę obok nich obojętnie! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czując ten pierwszy zapewne objadałabym się stale czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm... ja bym pewnie się z nimi polubiła :) Ale ostatnio mało palę woski, nie mam kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam póki co jeden czekoladopodobny wosk z YC i zdecydowanie się nie polubiliśmy ;) Jednak pozostanę wierna świeżym zapachom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham... nie mogłabym sobie pachnić domu czekoladą, bo nigdy bym nie schudła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. yyyy... zapach czekolady to jest to co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zimę jak najbardziej takie zapachy lubię, teraz świeże wiosenne i lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ciekawy, pewnie bym go polubiła

    OdpowiedzUsuń
  11. czekoladowy musi pięknie pachnieć! ♥

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie idealny jest zapach czekoladowo-kawowy.... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O ciekawa obiektywna opinia, zatem przy najblizszej okazji wyprobuje ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ogromną fanką takich zapachów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pierwszy na pewno przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wszystko co czekoladowe, smaki, kolory, zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że przy tym zapachu byłabym cały czas głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię zapach czekolady, ale wiąże się to z tym, że od razu chce mi się tej czekolady jeść, więc można od tego przytyć:( Wobec powyższego czekoladowego wosku nie mogłabym mieć w domku:( Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. CT strasznie chemiczny, aż mi niedobrze po nim było i ostatecznie znalazłam mu inny dom ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!