2015/05/03

Mleczko nawilżające BeBeauty

Dawno mnie tutaj nie było, ale zalały mnie obowiązki w pracy, a resztki czasu w domu staram się całkowicie poświęcić Młodemu. Zresztą pogoda temu sprzyja :-).
Dziś chcę napisać o tanim i dobrym  - moim zdaniem - kosmetyku, a mianowicie o zakupionym w Biedronce mleczku nawilżającym marki BEBEAUTY. Jest to mleczko do demakijażu twarzy i oczu do skóry normalnej i mieszanej. Za 200 ml zapłaciłam około 6 zł. Cena świetna.


Mleczko znajduje się z białej, plastikowej butelce. Ma fajny dozownik - w postaci otwarcia "klik - klik". 
 W składzie znajdziemy m.in.  ekstrakt z lotosu, d-panthenol,witaminę E i glicerynę.
Konsystencja średnio gęstej śmietanki, bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy. Przyjemny, delikatny zapach.
Mleczko dobrze oczyszcza twarz, oczu nim nie próbowałam zmywać - więc nie wiem. Produkt nie pogorszył stanu mojej skóry, nie wysusza, można rzeczywiście stwierdzić, że być może nawilża. Czuć, że cera po jego użyciu jest przyjemnie odświeżona.
Mleczko jest bardzo wydajne. Używam już od ponad miesiąca i jeszcze sporo w butelce zostało.
Mleczko zostało przebadane dermatologicznie, jest produktem hypoalergicznym.


Jak dla mnie mleczko jest dobrym i tanim produktem - bardzo szeroko dostępnym. Niepokoi mnie tylko ta gliceryna w składzie na bardzo wysokiej pozycji. Dlatego będę moją buźkę bacznie obserwować :-).
Znacie ten produkt? Lubicie w ogóle kosmetyki z Biedronki?

15 komentarzy:

  1. Mleczek nie bardzo lubię, wolę żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam z tej serii bodajże płyn micelarny i u mnie się sprawdził. :) Za mleczkiem nie przepadam ze względu na jego gęstość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z biedronki używam chusteczki do demakijażu i jestem zadowolona z nich a także żele pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki w Biedronce są coraz lepsze i nie raz zaopatruję się w kosmetyczny specyfik właśnie tam, bo też mam blisko ;), a mleczko - trzeba by wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego mleczka, a tyle zbiera ono pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie skusiłam się na nic z BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie cena atrakcyjna i skład na pierwszy rzut w porządku, lubię kosmetyki z d- panthenolem, mleczko warte wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś kiedyś miałam ,ale nie byłam jakość szczególnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty z BeBeauty lubię i to bardzo, tego jednak nie poznałam i raczej nie poznam, bo mleczek wszelakich nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedronkowe kosmetyki lubię, ale akurat tego mleczka nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Biedronki kiedyś korzystałam z chusteczek do demakijażu i były bardzo dobre. Ceny są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa propozycja, nie słyszałam o tym mleczku.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię mleczka do demakijażu ..tego jeszcze nie próbowałam
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję :-)
Odwiedzam każdą osobę komentującą, choć czasem z powodu nadmiaru obowiązków przy Giboniku, może to potrwać :-).
Pozdrawiam!